من ز تو زاده شده ام از نو :*
گرچه خودت نقشی نداشتی

من فیلسوف باز هم هستم...و این عالیست
چقدر کتاب برای خواندن :)
افسانه ی سیزیف...مال کامو
از کوچه ی رندان...مال عبدالحسین زرین کوب
۳تا داستان آخر کتاب داستان کوتاهی ک دارم...
چنین گفت زرتشت...مال نیچه

وای اینا عالین


این دنیا یک چیز کم دارد...اما یعنی همه چیز کم دارد
تو!

او را میوسم...فکر کردن ب او...هر فکری!...او عالیست...او مال من است...من مال او هستم...او :)